wtorek, 21 października 2014

133.

Ostatnio z Basią - Lawendowy Czas zorganizowałyśmy sobie taką małą wymiankę, której tematem przewodnim było zaskoczenie:) Chwilę mi zajęło wymyślenie co zrobić, żeby Basi się spodobało aż w końcu wpadłam na pomysł:)
Zrobiłam mini art journal formatu mniej więcej 10x15, w którym wkład był z papieru akwarelowego (o ile tak się on nazywa:P) założony na gumkach, dzięki czemu po skończeniu można go wymienić na nowy:) Całość jest opięta gumką, żeby się nie otwierał jak już będzie pełny cudowności.


Dodatkowo zrobiłam karteczko-mini albumik, korzystając z kursu na stronie Niepowtarzalnej Kartki, za który dziękuję:)



Jeszcze oprócz tego zrobiłam COŚ, ale nie mogę pokazać póki co zdjęcia tego COSIA bo fotki wysłałam na konkurs:) I dopiero po konkursie zrobię edit i wkleję fotkę:)
Oczywiście nie zabrakło jakichś papierzysk, stempli, itd. Najważniejsze, że obdarowana była zadowolona i nie było żadnych zwrotów:) A i od Basi dostałam nie lada wymiankę, ale zdjęcia pokażę jak skończę macać (to już trwa drugi dzień więc nie wiem kiedy skończę:D) 
Basiu - dziękuję:)

4 komentarze:

  1. Same cudeńka! piękne i dopracowane! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i to wszystko moje :))) jeszcze raz dziękuję, że tak specjalnie dla mnie się starałaś
    mnie niestety dopadło choróbsko,,,, także nie mogłam podzielić się jeszcze tą radością
    na moim blogu... ale co się odwlecze to nie uciecze :)
    pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!! Wszędzie to choróbsko szaleje!! :( Jak zaprowadzam córcię do przedszkola, to prawie każde jedno dziecko kaszle:( Na szczęście odpukać u nas wszystko dobrze:)
      Wracaj do zdrowia:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:)