piątek, 27 czerwca 2014

111.

Notes mediowy wykonany na wyzwanie tutorialowe Scrappo Inspiracje. Powiem szczerze, że do tego kursu miałam już dawno sporo podejść jednak nigdy się nie odważyłam spróbować:) Potrzebowałam wyzwaniowego kopniaka:) I udało się:) Wykorzystałam gesso, pastę strukturalną, różne wycinanki, tekturki, metalowe listki, zawleczki od puszek, angielską monetę, literki :) Na to domowe mgiełki, lakier, żeby się nie wycierało i perełki:) No to tyle :D








Notes wysyłam też na wyzwanie Pink Bling na PWC. Ma być coś różowego i coś błyszczącego:) U mnie różowa jest mgiełka - choć nie wiem czy to może być mgiełka, i błyszczące są perełki (różowe też ;P ).
I na scrapki-wyzwaniowo - #106 anything goes:)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi tez sie podoba.. fajnie sie go maca;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) strasznie mi sie micha cieszy ze sie tak podoba ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie spodziewałam się, że tak się spodoba:)

      Usuń
  4. Świetne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyszło, cudna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna praca :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory i faktury :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. robi niesamowite wrażenie! zdecydowanie warto było sięgnąć po ten kursik! i mam nadzieję, że jeszcze nie raz wrócisz do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wrócę:D Spodobał mi się:) Dziękuję za miłe słowa:D

      Usuń
  9. Fantastyczne! Bardzo miło, że wyzwanie podziałało na Ciebie tak motywująco, cieszę się, że podzieliłaś się tutaj efektami pracy, bo było warto :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT Scrappo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:)