czwartek, 27 marca 2014

69.

Zapisałam się na kolejną wymianę w Collage Caffee, tym razem poetycką:) Miało być o poezji i słowach więc paczuszka była pełna słów.. Oprócz tego miało być coś zrobione przez siebie i było.. Jedyne czego nie było, to...wymiany:( Bo moja wymiankowa para się nie odezwała słowem i nie mam ani maila do niej, ani od niej, ani adresu, ani przesyłki:( No nic.. I tak pokażę co przygotowałam..
Na początek ozdobiona (ociapana) koperta, a w niej kilka odbitych Tildowych stempli.


Kilka kart journalingowych też robionych przeze mnie:)


Papiery i serwetki


Kartki ze starych książek, koronki


Kolejne ręcznie robione - ciapane papiery - stemplowanie i ciapanie - to za czym szaleję!! :)


Notes, zapiśnik, mini journal - przeznaczenie dowolne - również robiony przeze mnie:)


 Garstka przydasi:)


 A tu całość:)


Szkoda, że nie mam się z kim wymienić:(

8 komentarzy:

  1. oniemiałam, ile pracy w to włożyłaś, Twoje papiery są rewelacyjnie, notes i karty journalingowe robione przez Ciebie mogę tylko napisać, niech żałuje Twoja para wymiankowa... bo naprawdę jest czego, jestem pełna podziwu - pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. jakby się tyle dobra miało zmarnować to chętnie się z Tobą wymienię, daj znać to zaraz zabieram się do pracy, żeby przyszykować niespodziankę dla Ciebie :))))

      Usuń
    2. Hej No pewnie, że się wymienię!!! Nie mogę się doczekać!! U mnie koperta zaklejona czeka na wysyłkę, więc napisz mi swój adres na szalejacazpapierami@gmail.com i nic się nie zmarnuje :)))

      Usuń
  2. Hi hi widzę, że Lawendowy Czas mnie wyprzedził :) - ja na Collage Caffe chciałam zaproponować Ci to samo - to ten usunięty post bo potem pomyślałam, że jednak twoja para się zgłosi i może być jej przykro - ale widzę, że już masz się z kim wymienić - a te ręcznie robione tagi są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dalej jesteś zainteresowana, to myślę, że uda mi się uzbierać może nie identyczny ale podobny zestaw na wymianę:) Myślę, że jeśli chodzi o Collage Caffee to długo czekałam aż się moja para wymiankowa odezwie, więc teraz nie powinno być żadnych nieprzyjemności. Daj znać na maila: szalejacazpapierami@gmail.com i się wymienimy:D

      Usuń
    2. Odezwałam się na maila - rychło w czas :) ale i tak rzeczy robisz sliczniutkie :))

      Usuń
  3. halooooo sprawdź dobrze pocztę moja wiadomość do Ciebie poszła już rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to pisz lawendowyczas@gmail.com

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny:)